torsdag 7 november 2013

Mingel ikväll

Ikväll blir det mingel i butiken. Jag har bjudit in ett gäng svenska formgivare för att möta sina kunder och press. Senaste veckan har jag planerat dryck, tilltugg, skyltning osv osv. Nu börjar jag bli lite trött helt enkelt och vill gärna att det hela ska komma igång!

Som vanligt när man är lite stressad går något fel...blåbärsmoussen hamnade på golvet innan den kom in i kylen och nu har jag lite röda fläckar på väggarna i köket. 
Snabbt ändrade jag efterrätten till blåbärsgrädde med biscotti för någon ny mousse hinns inte med. Dessutom får den göras av servisen jag hyrt in kvällen till ära! Jag kommer som sagt inte hinna.


Sen fick jag lite positiva besked om min bok som legat på is ett tag....det känns riktigt bra, jag kanske blir författare till slut ändå!!

Några fina bilder har jag ju inte än....det kommer imorgon förhoppningsvis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar