fredag 8 augusti 2014

Det har kommit till min kännedom...


Snodd kaprifol i målad kruka, check!


Det har kommit till min kännedom att några av mina älskade läsare inte hinner med att läsa allt jag skriver...SÅ kan vi inte ha det! Vi närmar oss ca 200 läsare räknar jag mellan tummen och pekfingret och det gör mig så glad! Jag vill ju såklart att ALLA ska läsa mina tankar och funderingar så snart, mycket snart tänkte jag mig en bloggboost...jag klurar på hur man ska göra bara. Jag tror högvinsten får bli en av mina sidenklänningar från butiken till den som delar bland sina Facebook- och Instagramvänner. Men som sagt jag ska klura ut hur det ska gå till på ett rättvist och ordentligt sätt. Meanwhile...lite bilder från min dag här i svettensrike!


fast det blev gott till slut.

Inget för den pedante med säkerhetstänk.

Och kram till er alla, jag lovar att inte bomba er mer så ni inte hinner läsa ALLT jag skriver!

Det ska börjas i tid!

Gullunge med hur många veck som helst.


Trevlig helg!

Anna

#bomba #glad #nuärdethelg #visespåsöndag #lässnabbarecatrin! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar