söndag 1 mars 2015

Som en fisk på torra land


Jag finner fyra fel här...


Hej, det är jag igen, den överstressade, utmattade sexbarnsmamman med den omöjlige maken. Ni vet, hon som bara gnäller och hittar på nya geniala strategier för att få ordning på tillvaron men aldrig lyckas. Hon som trots detta varje morgon vaknar, hoppas på det bästa men redan vid klockan 07.30 inser att det inte funkat idag heller.....

Jag har fem minuter på min nu (kanske två timmar beroende på hur maken kommer lyckas få ihop lekfältet jag tyckte han skulle montera ihop för att vi ska få en lugn stund här...)

Jag ville bara uppdatera er på hemsituationen. Jag gör det i bilder, det går fortast.

Det ni ser är en blandning men centralt är att det innehåller makens eller en kombination av makens och barnens kläder.




Yllesocka modell jättedyr med kashmir...



Senaste ylletröjan samt märkesmössa på stol i sovrum. 


Här en helt ny kombination, Lindebergjeans (ja det är viktigt att ange att det är skitdyra kläder!), en PS3, en bäddmadrass. Allt toppat med ett par pyjamasbrallor i oklar grad av renhet.




Ett collage av små saker som irriterat mig över en månad. I eftermiddag ska jag fota dammet på vår fönsterbräda i sovrummet. Jag ska skriva ett meddelande i det. Som på månen, Voltaire was here.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar